25 maj 2011

KrösaMaja har gått i graven!

Ja, då var det till slut min tur att bli utsatt för diverse mindre seriösa individer. Inga kontonummer kunde de komma över (som banktjänsteman har man ju lyckats med konststycket att lära sig att INTE lämna ut kortnummer, PIN-koder och annat). Hade de ändå fått tag i den typen av uppgifter hade de blivit mer än nedstämda kan jag berätta, för på mina konton finns i stor sätt bara damm och eventuella spår av mal.

Vad gör man då när man skimmat en människa som inte har något av värde (hur klarar sig människan)? Jo man kan ju i rena besvikelsen sabba det som går, en blogg till exempel. Sagt och gjort. Nu har KrösaMaja 1 har gått i graven!

Men skam den som ger sig, nu byggs KrösaMaja 2. Inte för att världen väntar sig det eller ens frågat efter det, men ägaren av bloggen, det vill säga jag, vill gärna fortsätta att "slå ihjäl" några timmar framför datorn på kvällarna.




Så, kära läsare och före detta följare, nu börjar jag om. Om ni känner er hågade är nu den nya adressen:
linusborg.blogspot.com (för dem som inte går in på bloggen via Facebook).

Adressen är otäckt lik den förra men för den observante finns där en liten, liten förändring.Om ni som tidigare varit följare registrerar er igen på den nya bloggen, ja då är det ju som lite plåster på såren.

Hoppas vi hörs framöver!

Protected by Copyscape Plagiarism Detection

1 kommentar:

  1. Förstår inte vad som hänt med gamla bloggen, berätta gärna så man kan värja sig för sådana tilltag. Tur att sidorna finns kvar så du kunde kopiera tidigare inlägg. Vilket jobb!

    SvaraRadera